01.10.2010 14:40

Závodníci se rozepsali o mělnickém duatlonu (aktualizováno)

Reportáž očima vítěze Jardy Bryndy

"Jelikož se mi první ročník líbil a stále se necítím unavený natolik, že bych hledal volný víkend bez závodu, tak jsem na závod opět po roce vyrazil."

jarda.brynda.net

Blog Martina Čížka

"...Přesto do cíle dorážím 100% spokojený, protože jsem si krásně zazávodil a vydal ze sebe absolutně všechno..."

schumiho.spaces.live.com

Výklad s numerologickým nádechem Martina Koplíka

"... Tři jedenáctá místa v dílčích disciplínách mi (závodníkovi se startovním číslem 77) přinesla celkově 7. příčku. Za vítězem (Jardou Bryndou) jsem zaostal 7 minut a 7 vteřin. Asi 7 minut po skončení závodu začalo pršet a prší do teď... "
celý článek na webu www.vesani.cz (PDF)

Blog Jana Němce

"...Asi ten terén budu muset více trénovat..."

blog.cscz.biz

—————

Zpět